Succes in een bedrijf wordt gemaakt door mensen

Human Resources - HR - fungeert als een belangrijke schakel tussen de betrokkenheid van medewerkers, klanttevredenheid en beleggersrendement. Het belang van duurzame HR wordt bevestigd door het feit dat een toenemend aantal sollicitanten nu vooraf bedrijven beoordelen op de sociale en milieuprestaties voordat ze een werkgever kiezen. Duurzaamheid biedt daarom strategische zakelijke kansen voor Camfil om de beste toekomstige talenten aan te trekken en te behouden.

In 2011 kregen we ongeveer 175 open sollicitaties via de carrière portal op onze website. Iedereen die belangstelling heeft in het werken voor de Camfil Groep ontvangt een persoonlijke reactie. Degenen met profielen die binnenkort of in de toekomst interessant zouden kunnen zijn, worden in onze wereldwijde kandidaat-databank ingevoerd.


HR-tools

Wij hebben de volgende HR-instrumenten om nieuwe medewerkers aan te trekken:

  • Onze KERNWAARDEN
  • The STAIRS - recruitment proces (Search Talents Ambitie Inspiration Resultaat Successieoorlog) Bij Camfil we ook afhankelijk van het creëren van een werkomgeving die getalenteerde mensen behoudt. Beschikbare HR-instrumenten om het behoud van personeel te ondersteunen zijn onder andere:
  • CAMPAIR enquête
  • Camfil Year Book
  • Functionerings- en beoordelingsgesprekken proces voor Health & Safety


Duurzame mindset

Een mentaliteit van duurzame ontwikkeling, vanuit HR-perspectief, pusht ons om voortdurend onze vaardigheden en competenties te verbeteren en ons te richten op de prestaties. Eva Bergenheim Holmberg: "De Camfil Academy loopt in zijn huidige vorm al bijna een jaar. Het cursusaanbod is uitgebreid en een 'Competence' Bestuur is benoemd om de algehele afstemming tussen business strategie, ons First Choice Plan en competenties van werknemers te garanderen."

Elke training wordt geëvalueerd en zorgvuldig opgevolgd om continue verbetering en kwaliteitsborging van concepten, lesmethoden, cursusmateriaal en trainers te waarborgen. De algemene feedback van de deelnemers is zeer positief. Hier zijn een paar voorbeelden:

  • "De Solution Selling Course was een hoeksteen voor mij om  verkoopvaardigheden te leren en ik heb nu basiskennis waar ik op terug kan vallen  wanneer ik het nodig heb, volgens mijn Segment verantwoordelijkheden. De cursus behandelt vooral de methodologie die we moeten volgen op klantniveau. "
  • "Tijdens mijn Strategic Sales Leadership training, heb ik echt geleerd om af te stemmen op onze bedrijfsstrategie en corporate doelstellingen. De casussen waren zeer goed - ze openden mijn ogen voor de voorkomende situaties en hoe ik ze op een andere manier kan behandelen. Ik begon persoonlijk dingen die ik heb geleerd toe te passen in het eerste deel en bleef ze na het tweede deel uitvoeren - met succes in mijn team "
  • Engels Online Training: "Ik geniet echt heel veel van mijn Engelse training . Vanaf het begin, na het passeren van de test, hebben we prioriteiten gesteld om mijn Engelse woordenschat en conversatietechnieken te verbeteren. De trainer houdt de focus daarop en bereidt mijn oefeningen en lessen dienovereenkomstig voor. "


Eva Bergenheim Holmberg, directeur Human Resource & Interne Communicatie

Contact

Wij helpen u graag!

Contactgegevens
KEEP UPDATED!

U kunt zich hier aanmelden voor Camfil's digitale nieuwsbrief 'frisse luchtpost'